woensdag 9 mei 2012

Kippenhok

Afgelopen nacht heb ik in een Kippenhok geslapen, 8 vrouwen en maar 2 mannen waaronder ik het ergste was het waren duitse dames, en ze waren goed aangeschoten. De moppen vlogen door de kamer, en ze gingen allemaal over mij de andere man sliep al toen we binnen kwamen. Maar het was super gezellig.
Vanmorgen weer om iets over zeven vertrokken, samen met Carsten en Eric, ook hen heb ik verteld dat ik mijn eigen camino moet lopen en dat ik vandaag hen verlaat, tegen de middag is het zover en ik ben ze verloren een poosje later zie ik ze nog zitten en wens ze viejejo camino,en ga verder met Paolo en Vicky Paolo is beroeps muzikant en Vicky binnenhuis architect zij uit Londen hij uit Italie maar woont in Bonn. Het is een behoorlijk stuk dat ik vandaag wil lopen, 31 kilometer in totaal
De zon brand er goed op wat het niet eenvoudiger maakt
Wat helpt is dat we zingen, al zingend vliegen de kilometers en we berijken de beoogde stad, maar mijn voeten branden nu wel, gelukkig geen blaren.
ik heb nog een poosje door de stad gezworven op zoek naar een tandenborstel omdat ik de mijne waarschijnlijk heb laten liggen in Ventosa.( Sorrie René)


4 opmerkingen:

  1. Haha maakt niet uit!;) Zolang je het maar leuk hebt!:)

    Zo te lezen is dat ook zo!:)

    Viejejo Camino pap!

    Liefs René!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha maakt niet uit!;) Zolang je het maar leuk hebt!:)

    Zo te lezen is dat ook zo!:)

    Viejejo Camino pap!

    Liefs René!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie dag eem,

    as de probleem'n niet grooter word dan het verlies van een taandenbossel dan muj niet moppern. Die duitse wichter leek mij persoonluk een grooter probleem mor tis mor hoe ai d'r teeg'n an kiekt. Hadd'n ze zeker al'n flink end loop'n vandaag of was dizze moeder overste niet zo streng.
    Hep eem keek'n in google en ai'n beetie deurloopt kuj in veer daagn en neegtien uur op plek weezn, heij ok nog tied zat um de stad en de kerke van binn'n en boet'n te bekiek'n. Mor dan moei de tied niet verknooien met het zuiken nor een taandenbossel. Dat zing'n van je doar kan'k mij ok nog niks bij veurstell'n, et bint toch gien hallicinaties of zo hé. ij snapt wal, zo van eenzaamheid of zo.

    Nou het beste mor weer en doe Jacobus en moeder Overste de groet'n van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach een tandenborstel vindt je wel weer Roelof,maar wat zal je bruin terug komen als het daar zo lekker zonnig is,stuur eens wat zon door kunnen wij ook wel gebruiken hier met al die regen,zet hem op en veel plezier groetjes Trees

    BeantwoordenVerwijderen