maandag 7 mei 2012

Rustdag

Vandaag een rustdag
Ik heb afgesproken dat ik vandaag met Ronald mee zal lopen, hij zegt: " een ouw man als ik, moe nie zo vroeg nie beginne."  Dus we starten pas na 8 uur.
We lopen door een open landschap, waardoor ik zelfs een beetje verbrand, op eens zegt Ronald dat hij even een sanitaire stop moet hebben, ik zeg ik loop wel rustig door.
Na een minuut of 5 is hij weer terug en vervolgen we onze weg ik vertel hem dat we bij een grote boodschap wel eens zeggen dat we even Nelson ( Mandela) begroeten, hij vond het wel grappig geloof ik want even later zegt hij ik moet even Nelson de groeten doen. Alweer dacht ik nog, ik loop weer rustig verder en boven aan een heuvel wacht ik om hem.
Een poosje verder zegt:" I had a little accident" waarop ik antwoord " yep I can smell it, shit happens". Ook dat hoort bij de camino, ik spreek wat dat betreft uit ervaring want in schotland heb ik hetzelfde gehad.
Ik houd me daarom maar beter stil, het kan mij morgen overkomen.

In het stadje Viana worden we begroet door Erik hij zit glunderend op een terrasje met een glas wijn, kom erbij zegt hij en ik kijk Ronald aan wat zullen we doen, doorgaan of stoppen, ik zeg we stoppen kun jij je douchen, en uit rusten.
Daarna  lekker op een terrasje gezeten en eerst een groot glas bier genomen, nu een lekker genieten van  wijntje.
Straks gaan we een heerlijke paella eten spreken we af.
Buenos noches


5 opmerkingen:

  1. he buurman wat heb jij het zwaar haha
    lijkt zowaar wel echt een vakantie
    mooi dat je het naar je zin hebt,en voor je vrouw word ook gezorgd.
    veel plezier verder gr de buurtjes van 17

    BeantwoordenVerwijderen
  2. christien Everts7 mei 2012 om 13:35

    he schat geniet er maar van je doet het goed volhouden en neem een wijntje van mij kusje mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet der van pap! Lees dat je het goed naar je zin hebt en dat zie ik ook op de fotos! Welterusten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi roelof
    fijn dat het daar goed gaat
    ga zo door
    van af deze kant nog heel veel plezier daar
    groetjes bert en tineke en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goeiedag eem,

    Dat ij de maage nog niet van streek hebt met al dat vrömde eet'n. en veur het geval dat et wal gebeur'n zal hei'j natuurlijk gien mummelman met numm'n.
    Want dat kwam boom'n de tien kilo zeker. Ij kunt beter net as Nelson doen, die zet ze ok allemoal op de trein , is ja veul makluker dan loop'n.
    Ik zee nog teeg'n de vrouw, hie zal wal maager weer in hoes komm'n. K'hep der undertuss'n al een roar geveul over dat dat niet zo weez'n zal met aal dat bier en wien. Of koj nog deur de woestijn soms en moei non buffer'n
    Nou het beste mor weer en doe Jacob de groet'n van mij

    BeantwoordenVerwijderen